Обмін або повернення товару

ОБМІН ТОВАРУ

Відповідно до чинного законодавства України, покупець за бажанням має право здійснити обмін товару на той самий товар в іншому розмірі в терміни, передбачені Законом України (на сьогоднішній день термін становить 14 днів, з моменту оплати, не враховуючи день купівлі товару). Товари з розділу OUTLET поверненню та обміну не підлягають. 


Якщо на момент здійснення обміну необхідний розмір товару відсутній у продажу, покупцеві будуть повернені кошти як при звичайному поверненні товару.

Обмін товару здійснюється за наступних умов:

1. Товар, який покупець бажає обміняти, необхідно відправити службою доставки «Нова Пошта» або «Укрпошта» разом з заповненим бланком на обмін / повернення товару, який був отриманий покупцем разом із замовленням. Замовлення можна обміняти повністю або частково. Якщо замовлення було сформовано на кілька позицій, покупець відправляє тільки той товар, який необхідно обміняти і вказати його (їх) в бланку на обмін / повернення товару.

2. Відправлення посилки з товаром для обміну здійснюється за рахунок покупця.

3. Посилку з обміном необхідно відправити службою доставки «Нова Пошта» або «Укрпошта» без післяплати.

4. Якщо одиниця товару не має слідів використання, прання, не має забруднень і пошкоджень, отримана в заводській упаковці і було збережено усі бирки та ярлики - в цьому випадку вона підлягає обміну.

5. Якщо товар відповідає умовам п.4 і підлягає обміну, посилка з обміном буде відправлена ​​покупцеві тим самим способом, яким було отримано замовлення. Відправлення посилки з обміном здійснюється в термін від одного до семи робочих днів, з моменту отримання посилки з товаром для обміну.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до чинного законодавства України, покупець за бажанням має право здійснити повернення товару, передбаченим Законом України (на сьогоднішній день термін становить 14 днів, з моменту оплати, не враховуючи день купівлі товару).

Повернення товару здійснюється за наступних умов:

1. Товар, який покупець бажає повернути, необхідно відправити службою доставки «Нова Пошта» або «Укрпошта» разом з заповненим бланком на обмін / повернення товару, який був отриманий покупцем разом із замовленням. Замовлення можна повернути повністю або частково. Якщо замовлення було сформовано на кілька позицій, покупець відправляє тільки той товар, який необхідно повернути і вказати його (їх) в бланку на обмін / повернення товару.

2. Відправлення посилки з товаром для повернення здійснюється за рахунок покупця.

3. Посилку з поверненням необхідно відправити службою доставки «Нова Пошта» або «Укрпошта» без післяплати.

4. Якщо одиниця товару не має слідів використання, прання, не має забруднень і пошкоджень, отримана в заводській упаковці і було збережено усі бирки та ярлики - в цьому випадку вона підлягає поверненню.

5. У разі повернення товару, якщо товар відповідає умовам п.4 і підлягає поверненню, кошти покупцю будуть повернуті одним із зазначених нижче способів:

- Якщо замовлення, за яким здійснюється повернення товару, було оплачене покупцем на сайті за допомогою банківської платіжної карти будь-якого банку - кошти можуть бути повернуті тільки на цю карту за допомогою якої здійснювалася оплата замовлення на сайті.

- Якщо замовлення, за яким здійснюється повернення товару, було оплачене покупцем при отриманні замовлення у відділенні "Нова Пошта", "Укрпошта" або був оплачений, при отриманні, кур'єру Нової Пошти - грошові кошти можуть бути повернені покупцеві на банківську карту покупця (карта повинна бути на ім'я покупця).

Loading...